امين روانبخش

طراحی وب سایت

هوشمندسازی کسب و کارها

مدرنیزاسیون فرآیندها

هوش تجاری PowerBi

پشتیبانی و راه اندازی میکروتیک

پشتیبانی و راه اندازی سرورهای مجازی VM

امين روانبخش

طراحی وب سایت

هوشمندسازی کسب و کارها

مدرنیزاسیون فرآیندها

هوش تجاری PowerBi

پشتیبانی و راه اندازی میکروتیک

پشتیبانی و راه اندازی سرورهای مجازی VM

Blog Post

مدیریت کسب و کار اینترنتی

اکتبر 19, 2012 طراحی سایت موسسه

کسب و کار اینترنتی، هوشمندانه ترین روش برای افزایش فروش است چرا که به شما این امکان را می دهد تا به عنوان حتی یک فرد عادی، با کل ایران و حتی جهان، مبادلات تجاری داشته باشید اما خود این پتانسیل که در کسب و کارهای آنلاین خوابیده است، نیاز به قدرت مدیریتی دارد تا از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل گردد.

ما به عنوان مدیران هزاره سوم، می بایست توانایی اداره کردن وب سایت خود را به بهترین شکل ممکن داشته باشیم چرا که در کسب و کارهای نوین، وب سایت نقش اصلی را ایفا می کند. باید بتوانیم با تولید محتوای مناسب در سایت، بازدیدکننده های ارزشمند را جذب نموده سپس استراتژی های لازم جهت حفظ بازدیدکننده را اجرا کرده تا در نهایت و در ارتباطات بعدی که با این بازدیدکنندگان برقرار می کنیم، بتوانیم سرویس/محصول با ارزش خود را ارائه دهیم.

 

در بحث مدیریت کسب و کار آنلاین، یکی از مهم ترین نکات که اغلب مدیران از آن غافل می شوند، اهمیت تبلیغات اینترنتی و مدیریت آنهاست. اینکه به عنوان مدیریت سایت، بودجه ای درخور برای این بخش پیش بینی کرده نیز بر نحوه ی اجرای تبلیغات و بازدهی آنها نظارت داشته باشید، می تواند هر استراتژی تبلیغاتی شما را به معدنی از طلا تبدیل کند!

 

در نقش مدیر سایت، کسب دانش و یا تأمین نیروی متخصص مورد نیاز برای آنالیز سایت، از بایدهای ماست. باید دید منابع ترافیک وب سایت کجاها هستند و چطور می توان این ترافیک را به سمت تولید درآمد سوق داد. نیز باید تمام تلاش در راستای افزایش ترافیک هدفمند سایت را به کار گرفت تا تحت هر شرایطی، وب سایت بتواند تأثیر خود را حفظ نماید.

 

علاوه بر اینها، بحث شناسایی بازارهای هدف جدید و برنامه ریزی برای نزدیک شدن به آنها نیز از مهمترین بخش های مدیریت کسب و کار اینترنتی به شمار می رود که این نیز می بایست توسط مدیر سایت صورت گیرد. برای مثال، می توانید با بهینه سازی سایت خود برای کلمات کلیدی مثل مغناطیس درمانی، به جذب بازدیدکنندگان علاقه مند به این روش درمانی و در نهایت عرضه محصولات/خدمات مرتبط با این نوع درمان بپردازید در حالی که شاید در زمان راه اندازی سایت، برنامه ای برای معرفی چنین روش درمانی نداشته اید اما در میانه راه توجهتان به این بازار جذب شده است! با این حساب به راحتی خواهید توانست بازاری جدید برای خود ایجاد نموده و کسب درآمد نمایید.

 

البته تمام موارد فوق، به راحتی نوشته می شوند اما اجرای آنها نیاز به تلاش، همت و صبر دارد و هرگز نباید انتظار داشته باشید که بدون این موارد، موفقیتی حاصل کنید. در هر صورت تنها چیزی که قطعیت دارد، پتانسیل بسیار بالای اینترنت در افزایش فروش ما/شرکت یا مؤسسه ی تحت مدیریت ماست. امید که با برنامه ریزی صحیح، شما نیز از این بازار نهایت بهره را ببرید.

مطالب مرتبط:

Write a comment